Palt..

Herregud, denna huvudvärk har hängt efter mig i flera dagarna och den vill inte ge sig. Treo är de ända som hjälper. Tyvärr finns inte detta i mitt och johan medecin skåp för tillfället. Ska gå och inhandla de imorgon..
Annars gör vi inte mycket här.. Vi tog oss en lite siesta tidigare ikväll och sen har vi mest myst hela kvällen. :) Såna här kvällar gillar jag!! :)
Förresten, gissa vem som gjort palt helt själv idag ? JAAAAAG. Goda vart dom. Lite osalta men annars bra. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv..
Min plan för ikväll var att städa. Men jag har inte orkat. Ska ta och stiga upp tidigt imorgon och gå på promenad och sen ska jag ägna resten av dagen åt att städa och göra fint här före helgen.. :)
Nu ska jag försöka slita johan från tv spelet.. Vilket inte lät  bli de lättaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0