Ledsen i ögat..

Va ledsen jag vart när dom inte kunde se ännu va jag får i lön :( Är ju så förbannat nyfiken. Undra om jag får nå från fk ? Va bra de skulle vara. Men de återstår att se. Dom kommer nog in på fredag eller måndag. Förhoppningsvis på fredag men då har jag jävligt tur..
Nu sitter jag och väntar på mamma. Ska fara till gyljen och äta. Johan prata om att fara köra skoter så jag funderade på om jag skull ta med mig kläder och gå ut och gå på gyljen eftersom jag blir ett bra tag på gyljen. Eller om jag går ut och går typ en halvtimme före johan kommer och börjar gå mot bränna. Vi får se.
Nu ska jag plocka till lite och fortsätta vänta på mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0