Ingen rolig kväll..

Igår kväll var ingen rolig kväll. Först sparka jag sönder lilltån. Sjukt ont tar de när jag går.
Sen så hade jag varit och duschat och skull av någon anledning i i sovrummet. Fråga mig inte varför. Iaf kommer jag och går med handduken runt mig och när jag precis kommer in i sovrummet känner jag att jag håller på falla. Får tillbaka balansen och tar ett steg till. Då jävlar. Då föll jag. Förbannat så jag gjode illa mig. Höger arm lyckades av någon konstig anledning ta i kanten på byrån. Vilket resulterade i ett sår över hela armen. Behöver jag säga att de tar ont ?
De sjuka tycker jag är att när man faller så går de i slowmotion. För jag hann tänka "satan så ont de här kommer ta".
Johan var så söt och kom springades direkt där jag satt naken och grina på sovrumsgolvet. Haha. Vilken syn de ska ha varit. Ja herregud..
Nu ska jag försöka äta lite frukost och sen tejpa tån så jag kan gå ut och gå senare. Ska ju till tandläkaren kl 2 oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0