Sliten..

Idag är jag sliten. Vaknat tre i natt av att halsen var full av slem vilket resulterade i ett fruktansvärt illamånde. Så då var jag nog vaken till halv fem och såg tv. Vart som pigg när jag legade där och kände slemmet i halsen som inte gik att hosta bort eller nå. Sen vaknade jag igen vid sju och kunde inte somna om. Så då gick jag och duscha och sån skit.
Var då jävligt meningslöst att fara på miroi idag. Direkt vi kom dit sa han typ att vi kunde fara för att vi inte hade nå att göra när vi inte fått böckerna ännu. Men vi satt där till halv elva eller nå sånt och sen vandrade jag hem. Gjort precis allt för att hålla mig vaken. Jävligt tungt. Har till och med bakat. Inte för att jag var speciellt sugen utan mest för att ha nå å göra.
Nu sitter jag och väntar på att hjärtat mitt ska komma hem. Vi ska äta nå mat och sen tänker jag lägga mig och vila nån timme. Känns inge kul att typ gå och lägga sig 8 en fredag kväll. Så då är de bäst att ta sig en powernap istället. Nu ska jag sluta skriva meningslös skit här och gå och se lite tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0