Ny telefon..

Jag har länge behövt en ny telefon. Så igår efter jag hade velat nån timme så beställde jag en. Hade inte johan tyckt jag skulle beställt den så hade jag nog inte gjort de. Ibland lyssnar jag faktiskt på johan. Haha.
Pratade med susanne som har en likadan och hon tyckte den var bra oxå.
Behöver jag säga att jag längtar ? Tyvärr hinner den nog knappast komma innan helgen men den som väntar på något gott.. Haha.
Varit på af idag. På måndag blir de nog att börja på miroi. Känner mig inte direkt sugen att sitta vid en dator mellan 9-16 men de var ju tydligen obligatoriskt. Tidigare sa dom åt mig att dom tyckte jag skulle gå och lyssna om de var någonting för mig men nu hade dom tydligen ändrat sig. Ska gå och surra med dom på af imorgon. Måste liks lämna in nå papper så jag får pengar..

                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0