Måndag...

Måndag idag och jag befinner mig på miroi. Trött som ett arsel. Men de går.
Helgen har varit ganska lugn. Var till elin och jocke och drack lite vin lördags. Bakfull vart jag dessutom. Fattar inte riktigt varför. För jag var då inte full. Så gårdagen spenderades i soffan. Skönt faktiskt. Man kan behöva vila upp sig ibland :)
Idag ska jag räkna matte så jag kan göra provet imorgon. Skulle egenligen gjort provet i fredags men eftersom vi fick boken i tisdags så fanns de inte en chans att jag skulle ha hunnit färdigt tills på fredag. Var ju inte direkt lite jag skull räkna heller.
Men nu ska jag fortsätta räkna. För en gångs skull är de lätt de jag håller på med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0