Måndag..

Jag är trött och jävligt less på detta slem som verkar ha slagit sin rot i min hals. De värsta är att de försvinner inte vad jag än gör. Hostar, harklar mig, äter i princip otuggat hårtbröd, häller i mig hostmedecin. You name it. Jag har försökt med allt. De är ändå kvar. Enligt mamma ska de tydligen försvinna när man minst anar de. Så jag hoppas och ber till gud att när jag kommer hem och lägger mig och sover att de försvinner. Jag skulle bli så lycklig. Tyvärr lär de vara kvar. Kunde ta flera dagar innan de försvann sa mamma. Så de är nog bara glatt leva med äckel slem klumpen här som jag har i halsen och hoppas på de bästa.
Snart ska ja börja dra mig hemmåt och sova lite grann. Vart enbart 3 timmar sömn i natt. Sen ska ju jag och johanna på bageriet och jobba i natt. Självklart moa oxå. Utan hon så hade varken jag eller johanna farit dit. Så inatt ska vi baka semlor nå jävulskt. Så imorgon är vi ledig. De jävliga är att jag inte fått nå böcker ännu och hade verkligen behövt dom. Måste ju läsa hemma för och hinna ikapp.. Men får fara hit imorgon och se om dom kommit.
Nu ska jag snoka lite på fejjan och sen gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0