Lördag..

Ja gott folk. Här sitter jag igen och har egentligen ingenting att skriva. Eller jo. Jag gjorde ett fynd idag. Ett par jeans för 100 spänn. Först när jag såg dom tyckte jag färgen var grymt ful. Men när dom väl satt på så var dom faktiskt snygga. Lite väl utsvängda i benen men de fixar mammsen med symaskinen. Så jag vart faktiskt lite lycklig.
Annars händer här inte mycket. Har fortfarande ont i nacken nå så förbannat. De positiva med detta är att jag är att jag åtminstone inte är lika yr. Igår var de ett helvete när jag inte ens kunde vrida på huvudet utan att de kändes som att hela lägenheten snurrade. Johan glömde tyvärr bort tidigare att jag hade ont så han tog ett stadigt tag om min nacke och nöp lite grann. Vilket resulterade i att jag försökte hugga han med en sked och sen sprang iväg och grinade i sovrummet. Varför han nöp mig kommer jag inte ihåg. Jag höll väl på å jönsa mig eller nå.. Haha. Inte lätt alltid.
En annan bra grej är att mamma sa åt mig tidigare att hon tyckte jag skulle boka en massage och att hon skulle betala de åt mig. Hon är så snäll min mamma. :)
Nu ska jag se lite tv och sen gå ut till tvättstugan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0