Bröst..

Jag har ont i ryggen. Jag har aldrig lidit av att ha ont i ryggen. Jag har känt de i princip hela tiden men inte så jag tycker de är jobbigt. Nu däremot så känns de så förbannat. Den senaste veckan har jag haft ont varje dag. De är väl när man sitter hela dagarna som en hösäck som gör de värre. Sen när man har 200 kg bröst som hänger så blir de ju inte direkt bättre. Åh, vilket problem tänker säkert dom flesta. Men jag lider av mina förbannade bröst. Dom är inte till nån nytta och dom är bara ivägen. Skulle nån säga åt mig att dom betalar en bröstförminskning åt mig så skulle jag inte tveka. Även fast dom som gjort de säger att de är sjukt jobbigt. Att man har ont och så alltså. Men what the hell. Jag kan lida av smärta i några månader om de betyder att jag blir av med dessa hängpattar.
Nu nog klagat. Ska fortsätta städningen så jag blir färdig nån gång. Ville bara gnälla lite. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0