Besviken..

Jag har funderat länge på om jag ska skriva detta. Eller om jag ska låta vara.
Men jag blir så förbannat irriterad när jag tänker på de. De blir nästan som jag vart när de hade hänt. Då jag grät av ilska. Jag kände mig så förbannat besviken och ledsen. Att en kompis kunde göra så ?
Jag som alltid ställde upp. Nu är de slut på de och jag ahr lärt mig att inte lita på folk så förbannat lätt!!

Jag hade egentligen tänkt skriva mer. Men jag låter vara. De räcker så här!

Nu till något helt annat. Sitter och väntar på johan nu. Vi ska dra på vippa och gräva i oss mat. Inte för att jag behöver mer fett direkt. Ser ju ut som en val. Men tänkte försöka ta tag i min vikt nu efter helgen. Har ju haft en uppehåll på två veckor när jag har varit så grisigt förkyld. Men nu känner jag att den är i princip helt borta. Lite täppt i näsan men de kan jag leva med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0