Piss...

Jag är fruktansvärt trött. Jag har ingen som helst aning om vad de beror på. Jag måste vara allvarligt sjuk eller nå. För de är inte mänskligt att alltid vara så här trött.
Nåja, annars händer de inte just nå. Varit mikaeli i helgen. Drack två groggar på fredag och lördag var jag helt nykter. Lika bra var de. Dagen igår tillbringade jag och johan i sängen sovandes. Känns inte ut som att de har blivit speciellt mycket sömn den här helgen.
Kom att tänka på en sak. Hur lyckas killar alltid pissa utanför toaletten ? Johan sköter sig och lyckas pissa i toaletten. Men direkt de kommer folk hit så är de ALLTID piss utanför toaletten. Om man inte lyckas pricka toaletten kanske man ska sitta ner ?!!!!! Jävligt less blir jag.
Känner mig på jävligt dåligt humör. De kanske märks ? Nu ska jag gå och diska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0