Söndag..

Nu är de äntligen lite lugnare här.
Under veckan har jag alltså lyckats dra på mig magkatarr. Sjukt så dåligt jag har mått. Så sen i onsdags har jag i princip bara legat i sängen.
Var till akuten igår och läkaren behövde bara känna på magen så visste han va de var. Idag är de betydligt mycket bättre. Men har sjukt svårt att äta. Mår illa direkt jag ska äta och en stund efteråt men sen går de som över.
De är fan inte lätt att vara jag. Speciellt inte med magkatarr.. Haha.
Vette tusan hur man får de egentligen. Men har väl med mina matvanor och stress att göra. Så hädan efter måste jag börja äta regelbundet och försöka stressa mindre. 
Förresten, jag har slutat snusa. Tredje dagen idag utan snus. Hur jävla duktig är inte jag ? Känner mig som stolt. Men lika bra och sluta nu när man likså mår skit.

Mycket annat har jag faktikskt inte att säga. Har ju bara legat i sängen hela veckan.
Imorgon är jag ledig och då tror jag de bär av till gyljen. Hade tänkt försöka få lite färg nu när jag inte har varit ut på flera dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0