Ångest..

Ångest så de skriker om de. Vill inte fara och jobba imorgon.
Vet inte vad de är med mig. Har ju varit på svalan 100 gånger tidigare. Nu är de fruktansvärt längesen jag har jobbat morgon där och är inte riktigt säker på hur rutinerna går där på morgon. Sånt ändras ju. Sen när man ska jobba med en person som jag har hört inte gör så mycket så känns de inte heller nå bra. Är inte sugen på att springa som en tok hela dagen. Men vi får väl se. De är skönt att jag jobbar dagtid iaf. Då får jag komma hem till johan kl 4.
Nog gnällt nu. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Känner lite samma sak. Jag VILL ju jobba, men det känns lite trögt första dagen :)

2009-06-15 @ 08:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0