Måndag..

Vilken helg. Dock nyktert men fan så trött jag är.
De har varit en välfigt jobbig tid den senaste veckan. Ett tråkigt besked som har vänt allt upp och ner. De är så svårt att förstå. Tänker inte skriva ut de här med de har medfört alldeles för lite sömn för mig. Vilket resulterar i ändå mer ont i magen. Behöver verkligen inte mer stress eller mer att tänka på. Tyvärr är de som de är nu.
Har varit ledig marknaden. Väldigt skönt. Hade egentligen behövt vila upp mig men har varit och sprungit på marknaden istället typ varje dag.
Var ut i lördags. Skönt att tänka på nått annat. Iaf så har jag varit nykter och fått frågan "är du gravid?" säkert 35 gånger. Nej, jag är inte gravid. Jag har magkatarr och kan inte dricka. Var säkert flera som inte trodde mig. Men så är de. Har de nog jobbigt med magen och de blir värre när jag dricker. Nåja, nu vet ni!! :)

Sen fick jag en present i lördag oxå. Mina två systrar har beställt en stockholms resa åt oss i november. Allt är betalat. Flyg, hotell osv.. Fan va härligt och herregud var de ska shoppas. Kommer leva snålt till i november. Haha. Ska bli så sjukt kul att fara dit och de är enbart för att shoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0