TRÄNINGSVÄRK..

Gud va jag har konstigt i mina magmuskler.
Igår var de ju så förbannat kallt så jag kunde ju inte gå ut och gå. Jag vill verkligen röra på mig och försöka gå ner i vikt. Så igår gick jag mest och var sur hela kvällen för att jag inte kunde gå ut. Johan kom på den briljanta iden att vi kan se vem som kan göra mest situps (stavas?). Jag gick självklart med på de och tänkte att de här vinner jag lätt. De gjorde jag inte. Vi skulle göra såna där situps då den ena håller i fötterna och sen ska man fara upp högt med kroppen. Iaf så började johan och gjorde väl 15 stycken. Sen skulle jag göra. Orkade väl göra tre och sen gav kroppen upp. Kunde inte komma upp igen. Vilade ett tag och forstatte att göra typ 3 åt gången flera gånger.
Detta har resulterat i en konstig träningsvärk. Känns inte ut som en vanlig träningsvärk. Går inte att förklara riktigt. Men jobbigt är de. Men de betyder ju att de ger lite grann iaf. Men hädanefter tror ajg att jag håller mig från såna där förbannade situps.. Haha.
Snart ska jag gå och ta mig en promenad. Annars sitter jag och väntar på att hjärtat mitt ska sluta jobba :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0