Tisdag..

Trött som en liten afrikan efter min promenad. Men skönt var de.
Har haft besök av min kära syster idag. Riktigt kul. Varför jag inte kunnat skriva nått om de är för att vi skulle överraska mamma. Hon visste ju inte att susanne skulle komma. Så jag ville inte skriva och avslöja någonting ifall jag har nyfikna syskon som kan försäga sig eller liknande. De är så roligt att få lite sällskap ibland :)
Både susanne och mamma tyckte de syntes att jag hade gått ner i vikt och de vart jag så glad över. För som jag kämpar för att gå ner i vikt. Ut å går varje förbannade dag fast jag tycker de är så tråkigt. Idag fuskade jag faktiskt och drack en cola till maten men vafan.. Ibland måste man få unna sig lite. :)
Nu måste jag slänga på mig nå vettiga kläder för snart kommer mamma och hämtar mig och sen bär de av till dagis och hämta ungarna.. Varför vet jag inte riktigt. Men varken danne eller ida kunde väl hämta dom idag antar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0