Soffa..

För tillfället roar jag mig med att se på nya soffor. Vi behöver vekligen ny soffa. Hittat massa fina men då står de ju inte pris på dom. Så då har jag varit seriös och skickat och frågat både pris och mått på sofforna jag tyckte var snygga.
Annars gör jag inte mycket. Sitter och äter frukt för att stilla mitt socker sug. Nu börjar de dock bli bättre. Men igår var de hemskt. Sjukt så sugen jag var på nå sött. Men de blir ju så. Jag har varit grymt sockberoende. Eller jag är de väl fortfarande. Men nu ska jag sluta äta sån där skit.. Men tidigare hade vi allt nå godis eller nå sånt hemma. Vilket gjorde att man åt när de stod framme.. Men nu är de slut med de..
Nu ska jag fortsätta leta soffor och äta frukt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0