Badrum..

Nu är jag helt sinnessjukt slut. Fick för mig tidigare idag att jag skulle ha ut badkaret ur badrummet. Så var till stiftelsen och bad dom hämta de imorgon. Så nu har jag städat hela badrummet. Fan så skönt de känns. Snyggt vart de och badrummet ser dubbelt så stort ut.
Pratade med johan för ett tag sen och sa att jag tagit ut de och ställt de i rosa rummet. Till svar fick jag "hur fan har du gjort de?".
Som kvinna fixar man precis allt. Johan ber mig om hjälp med dom mest simpla saker. Typ hålla ut påsen när man ska slänga maten som blir i slasken när man diskat.
Tillbaka till badkaret. Satte bara en handduk under benen på ena sidan och sen drog jag i den andra sidan. Tungt förbannat men ut från badrummet fick jag de :) Duktig som man är. Nu måste jag diska och sen laga mig mat och städa min garderob eftersom dom ska komma fixa lampan där inne imorgon oxå. Sen ska jag ut på promenad oxå.. :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

fan vad bra! Typiskt killar! För ett par år sedan skulle vi sätta in en ny tvättmaskin. Den stod ute vid vägen och patrik tyckte att han behöver gå och hämta hjälp att bära. Medan han gjorde det så drog jag in den på en matta. Vi använder hjärnan när de tycker att det bara behövs muskler!!

2010-01-12 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0