Tisdag..

Kanske man skulle ta och bli lite mer seriös med bloggen ? Ska be bror fixa till bloggen här nå så den blir snygg. De är en början iaf. Ska försöka mig på att uppdatera här en gång om dagen. :)
Dagen idag har mest spederats vid datorn. Har fått ett uppdrag av mamma att hitta nå kläder åt henne när hon ska ner till stockholm på personal fest. De är faktiskt ganska svårt. Men har hittat lite grann men ska fortsätta leta lite senare.
Annars så har jag diskat, tvättat och bakat nu ikväll. Baka gjorde jag enbart för att jag var så förbannat sugen på choklad.
Har ju helt slutat äta mjölkprodukter och jag mår så mycket bättre nu. Men är så förbannat sugen på choklad alltid. Men de är väl enbart för att man inte kan äta de. Ska iaf gå på apoteket på torsdag och köpa nå tabletter som gör att man kan äta choklad och liknade fast man är laktosintolerat. :)
Nu ska jag gå och väcka johan som ligger och snarkar. Han bad mig väcka han på en halvtimme men jag är väldigt tveksam till att han stiger upp. Men de återstår att se.

Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0