Onsdag..

Suttit och läst lite olika bloggar. Folk verkar vara så bestörta över att de skvallras här i överkalix. De är tyvärr så här de är. De är en liten kommun och de blir så här.
Har läst en blogg där en person beklagar sig över detta fenomen konstant. Jag vet med största säkerthet att denne  människa skvallrar värre än någonsin. Men när de handlar om personen själv i fråga så är de så hemskt. De är sånt man får leva med.
Jag bryr mig inte ett skit om att de pratas skit om mig. Orkar inte ödsla energi på sånt. Vill folk prata så låt dom. De finns tyvärr inget man kan göra åt de. Skratta åt de istället.
Jag vet att de pratas skit om mig när jag inte är med. Att johan bestämmer över mig och liknande. Men dom få personer som känner mig väl vet att de inte är så. Ingen bestämmer över mig. Inte ens johan. De är tvärtom skulle jag vilja säga. Haha.

Men nu till nått helt annat. Får pengar imorgon. 2800 kr. Riktigt kul. Sen kommer ju lönen nästa vecka oxå :)
Nu ska jag gå och göra nå vettig. Va de skull vara vet jag inte. Men jag hittar nog på nått.

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0