Måndag.. Igen!

Jag har kommit fram till en sak. Jag har gjort två misstag i mitt liv.
De ena. De största misstager ångrar jag djupt. Tyvärr kan jag inte göra någonting åt de. De är nu på senare tid jag kommit fram till detta. Efter många funderingar. Usch. Men gjort är gjort!!

De bästa som har hänt är johan. Jag är så glad att jag har denna människa i mitt liv. Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans. Både bra och dåliga saker.
Men han är den människa jag älskar högst på jorden. Han ställer alltid upp. Vad de än är. Han tröstar mig när jag är ledsen och får mig alltid att skratta. Jag kan inte ha de bättre.
Även fast jag alltid sitter här i lägenheten och är konstant utan pengar eftersom jag aldrig får jobb så mår jag ändå bra. Jag har johan och han lyser upp min dag. Varje dag!!

Kom förresten på att de bara är en månad nu till vi drar till stockholm. Behöver jag säga att jag längtar. Även fast jag önskar att jag hade mer pengar att ha med mig. Men sånt löser sig. Gott sällskap är de viktigaste. :)
Bara de att jag hade viljat packa ner johan och ha med mig. Haha. Men nog vet ja jag klarar mig. Är ju bara en helg jag måste klara mig utan han.
Men vi sover ju nästan aldrig utan varann. Om inte han är borta och jobbar. Men som tur är så är han ju inte borta så mycket och jobbar. Inte så han måste sova borta iaf.
Måste tacka min underbara systrar som bjuder mig på den här stockholms resan. Efter en väldigt turbulent sommar med sjukdommar och annat som hänt så kunde de inte passa bättre. Jag är så glad.
Ni är underbara!!!!!!!!

Nu ska jag ta tag i den jävla disken som står på diskbänken. De känns faktiskt inte ut som att jag gör nå annat än att diskar. Varenda jävla dag. Så förbannat tråkigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0