Trött..

Idag är jag trött. Är verkligen ingen morgon människa. Stigit upp 06.40 idag och de känns. Fan va tungt. Men de har varit kul idag även om de har varit en ganska jobbig dag. Jobbigt att baka. Men annars så.
Fick mig lite nya kläder idag oxå. Välbehövligt kan jag ju meddela.
Snart drar vi till stockholm. Ska bli så jäkla kul. Drar ju till kalix på torsdag. Eftersom flyget går kring sju på fredag. Tror inte johan är så villig att stiga upp före fem och köra mig till kallax. Haha.
De ända jag har ångest för är hur i helvete jag ska få plats med alla kläder. Väska lär ju vara full när jag åker härifrån och sen ska jag ju handla oxå.. Ja jisses. De är inte lätt. Men de blir nog bra.
Nu ska jag se lite tv och sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0