Mååååndag..

Hur fan ska jag klippa mig? Har suttit och funderat på de hela dagen. Haha. Vill ju klippa de kortare. Eller jag måst göra de för att de är så förbannat slitet. Men hur ? De är fan inte lätt alltid.
Idag har jag hållit på och rensa i min garderob. Seriöst som fan. Men de behövs. Tyvärr så vart jag trött mitt i allt och satte mig här så nu ligger alla kläder på golvet i hallen. Haha. Måste väl gå fixa de annars blir nog johan som ledsen när han kommer hem och de ligger kläder över hela hallen.
Sitter för tillfället och väntar på att johan ska ringa. Men han är ju alltid som seg. Haha. Måste veta om han behagar att komma hem och äta idag eller om han ska till grelsbyn och äta. Tänkte ju för en gångs skull göra lite mer avancerad mat idag..
Nu måst jag gå och plocka upp min kläder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0