Hjälp mig!!

Nu har jag suttit i säkert en timme och letat vad en jävla låt heter. Eller jag har försökt lyssna på den och komma på va den kan heta på svenska. Är en kvinna som sjunger den på finska och jag känner igen melodin så förbannat. Både mamma, anders och johan har försökt lyssna men ingen kommer på va den heter. Så förbannat irriterade. De är sånt här som kan hålla mig sömnlös om nätterna. Blir så jävla förbannad över att jag inte kan komma på va låten heter på svenska.
Sätter länken i slutet av inlägger så kan ni som vill lyssna och försöka hjälpa mig. :)

Annars gör vi inte så mycket här på pox. Johan ligger och läser och jag sitter och funderar uti låten där.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!! Haha.
Tror vi ska dra oss mot sängen snart. Börjar faktiskt bli trött.
Imorgon blir de städdag för mig. Ska tvätta och lite sånt tråkigt. Men de måste ju oxå göras.


Här kommer länken. Låten börjar efter 2.15.
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=latestbroadcast&Id=1017&BroadcastDate=&IsBlock=

Kommentarer
Postat av: susanne

nu är det bara två veckor kvar, längtar som tusan... Jag ska klippa mig nästa fredag!!

2009-11-13 @ 11:34:42
Postat av: Therre

Låten är I always have, I always will med Ace of Base ;)

2009-11-13 @ 15:58:19
URL: http://therre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0