Fredag..

Idag känner jag mig trött. Ingen aning om varför. Har faktsikt sovit gott i natt. Har däremot dragit på mig nå konstig hosta. Kanske är de svinisen ? Haha. Nej, nu ska vi vara positiva. Fast alla verkar ju vara förkylda. Inte lätt alltid.
Imorgon bär de av till kalix. Kul :) Vi ska baka pepparkakor och längta till sthlm. En vecka kvar nu till vi drar. 
Måste bara berätta nå sjukt. Tidigare på morgon fick jag för mig att plocka in stolarna som vi har på balkongen. Hade på mig mina fårskinnstofflor för jag tänkte ju bara just gå ut. Tror ni inte att jag faller då ? Framlänges. Dessutom tror jag pappa körde förbi precis då jag föll. Haha. Sjukt ont tog de så då satt jag där på den blöta balkongen med min pyjamasbyxor och försökte hålla mig för att börja grina. Tog förbannat ont i knäna. Lyckas alltid med allt sånt där :(  

Nu ska jag dra och handla med mamma. Sen på ok och hyra nån film tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0