Dum..

Ibland är jag så dum. Vaknade på morgon när johan steg upp. Var faktiskt pigg med lega i sängen och försökte somna om. 07.30 var jag fortfarande vaken. Men tänkte att jag ligger en stund till. Givetvis somnade jag ju. Blir alltid tröttare när jag gör sådär. Så nu är denna dag förstörd. Kommer gå och gäspa och vara extremt trött hela dagen. Vet inte varför jag gör sådär. För jag vet ju att jag bara blir tröttare. Nå, de är inte mycket att göra åt.
Annars händer de inte mycket. Ska tvätta och packa idag. Så har man gjort bort de. Har lite ärenden att göra imorgon som jag kan roa mig med. Sen på torsdag så drar jag ju till kalix. Måste komma ihåg att ringa annica ikväll oxå.
Nu ska jag gå och skära fläskfilen och sätta den i marinad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0