Blåmärke..

Sitter i min ensamhet och väntar på att johan ska komma hem. Tyvärr måste jag nog vänta till typ 11. Hatar när johan jobbar borta. Men han kommer ju hem iaf. Oftast sover han borta när han är och jobbar i gällivare eller kiruna.
Upptäckte alldeles nyss att jag har världens blåmärke på armen. Stort är de. Fick de när jag var och tog nå prover på vårdcentralen. Hoppas verkligen dom där proverna visar nå nu så vi kan rätta till mina problem. Är konstant trött, problem med magen, utslag och massa annat. Dom tog då 9 rör blod så jag hoppas de visar nå. För nå är de som är fel. De känns. Läkaren jag var till prata om sköldkörtel (stavas?) eller ämnesomsättningen. Så vi får se vad proverna visar!!

Sitter och drömmer mig bort till stockholm. Tycker de kan bli den 27:e nu. Jäklar så jag längtar!!!!!!!!!! :) Inte alls länge kvar nu.
Nej, kanske man skull ta och göra nå vettigt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0