Åååååh..............

Haha. Jag avr med om nå skämmigt nyss. Var på ica och handlade. Johan bad med gå köpa folkisar bland annat.
Iaf så hade jag 170 löst som jag tänkte betala med. Givetvis kostade de 174 kr. Men jag ahde ju kortet med mig så jag tänkte inte mer på de när hon sa att de var 174. Tänkte att jag ger hon dom där 170 och sen drar frya kronor på kortet. Tror ni inte att kortet gav upp då. Fan va hemskt de. De har tjorvat länge och man har varit tvungen att dra de flera gånger innan de väl funkat. Idag hade de däremot bestämt sig att inte fungera. Så där stod jag blodröd i ansiktet och drog kortet gång efter gång. Som tur var var de ingen bakom mig. Hon i kassa försökte oxå dra de men de gick inte. Så var ju fan tvungen att be hon ta bort min redbull som jag varit så sugen på. Åååååh, va hemskt de var.. Hahaha. Hatar när de blir så där. Så nu ska jag gå och beställa mig ett nytt jävla kort så de inte händer nå mer.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Been there, done that!! Det är inte kul... Har du bestämt hur du ska klippa? När har du klipptid? Tror du skulle vara jättefin i axellängd, du har ju haft långt i evigheter...

2009-11-17 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0