AJJJJJJJJJJJ!

Jag har lyckats skära mig i handflatan. Hur fan man nu lyckas med de. Inga plåser har vi heller så nu sitter jag här med ett papper runt hela handen. Att man satan ska lyckas med allt.
Har varken haft tid eller ork att uppdatera här. Har varit så jävla trött dom senaste dagarna så de är inte sant. Men nu börjar jag nog ha tagit igen all sömn.
Här händer inte mycket. Jag håller på att städa eller höll på att städa tills jag skar mig.
Ska och jobba imorgon. Som vanligt fick jag bara en 4 timmars tur. Hade lust att tacka nej för får enbart jobba såna där korta nuförtiden. De suger för de blir inga pengar på dom turerna. Typ 200 efter skatt. Men är väl bara se glad ut och fara jobba. Ska jobba i helgen oxå. På lördag. Ända dagen jag helst hade sluppit jobba eftersom vi ska på julbord på kvällen. Känns inge kul att börja jobba 06.45 då. Lär ju vara död på kvällen sen. Men som sagt. De är bara se glad ut.
Imorgon ska jag fara ta de där förbannade vaccinet. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk. Har varken ork eller lust att ligga i feber. Men jag lyckas alltid få konstiga biverkningar både från vaccin och medecin. Så nog lär jag ju få de.
Positiva klubben har årsmöte här hos mig idag.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0