Lön..

Idag kom lönen in på kontot. Känner alltid att jag får lite ångest när jag har fått lön. Den ska räcka till så himla mycket. Den här månaden hade jag velat köpa en bärbar dator. De blir de inget av nu för dom pengarna jag har fått nu ska räcka länge. Alldeles för länge.
Tror jag börjat få tillbaka problemen med min mage igen. Varöfr vet jag inte. Antagligen för att jag funderar alldeles för mycket. Vaknade i natt och hade grymt ont i magen och mådde illa. Precis som jag hade tidigare så de är nog bara börja med dom där 400 kronors tabletterna igen. Ska prova lite grejer som jag har hemma först. Har säkert magmedecin för 1500 kr i medecinskåpet. De är ju helt sjukt. Men i sommar var jag desperat. Köpte och provade de mesta. Allt för att kunna jobba. Men men.
Imorgon bär de av till luleå. Johan ska kolla på bilar och beroende på hur jag har i magen så kanske jag kommer med honom. Är inge roligt att springa på stan själv och må dåligt. Då känns de bättre att vara med johan.

Måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0