Förkyld..

Jag har lyckats dra på mig en jävla förkylning. Nu är jag på bättringsvägen men har fotfarande hosta och är hes. Och nej, de är inte svininfluensa jag har. Jag är helt säker!
De händer inte så mycket i varken mitt eller johan liv för tillfället. De rullar på. Johan ska sälja bilen. Jävligt bra ide för jag är då så förbannat less den där bilen. Så vi får då se va han beslutar för att köpa nån annan bil. Han velar ju så förbannat. Men de blir säkert bra.
Sen så har jag ju slutat jobba oxå. De är faktiskt skönt de oxå. Vad man nu ska göra vet jag inte. Ska ta de lugnt den här veckan iaf och sen rulla in på arbetsförmedlingen nån gång nästa vecka.. Inte för att dom gör nå men de är ju lika bra att anmäla sig där iaf.
Nu hade jag tänkt gå och stryka dom andra gardinerna till köket och sen blir de att se film när johan har vaknat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0