Ikea..

Sitter och tittar på ikea och försöker få ihop lite grejer till de rosa rummet. Eller vitt är de ju nu men. Av någon konstig anledning kallar jag de fortfarande rosa rummet. Iaf så funderar vi på att göra de till ett tvspels rum eller va man ska kalla de.
Ett rum där johan kan roa sig med att spela tvspel och sånt. Så han slipper sitta i vardagsrummet och spela med mig gnällandes. Haha. Han får ofta för sig att spela just när jag ska se nå på tv.
Vi har som inget annat vi kan göra med de rummet. De står i princip tomt med endast datorn där och lite små skrot. 
Hittade en soffa för 1600. Vilket kap. Men den såg däremot ganska hård ut. Men med lite kuddar tror jag den blir riktigt skön. Inget är bestämt och johan brukar ha en tendens och ändra sig. Men vi får ju se.

Ska förresten till äckel tandläkaren imorgon. Ska fixa till bettskenan eftersom jag har vaknat flera nätter nu av att jag biter ihop. Tyvärr så passar inte bettskenan just nu. Måste fara och slipa till den. Så imorgon blir man väl typ 500 kr fattigare. Dom brukar ju ta hutlöst mycket för att titta en i käften typ 5 minuter. Men förhoppningsvis slipper jag min huvudvärk som gör sig påmind hela tiden och slipper bita sönder tänderna när jag sover.
Nu ska jag fortsätta titta på ikea och sen diska. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0