Fredag..

Idag känner jag mig lite nere. Jag har ingen aning om varför. De är ju fredag och snart kommer johan hem.. Äh, jag vet inte. Är väl kanske för att jag sover så inni helvete dåligt på nätterna. Har kommit in i en sån där dröm period nu. Drömmer varje natt och vaknar kallsvettig av olika drömmar. Jävligt tungt. För de känns inte ut som att jag sover nå överhuvudtaget.
Annars händer de inte mycket. Varit på bolaget och handla lite idag. Öl åt johan och en vinflarra åt mig. Så ikväll blir de lite vin. Dock ska jag inte ut genom dörren och inte en människa ska komma hit. Jag ska sitta här i min röda morgonrock och dricka ett glas vin och äta lite godis :)
Sitter och väntar på anders som skull komma hit och sen ska vi gå och handla. Eller jag. Han hänger väl på antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0