Torsdag...

På morgon var de fruktansvärt tungt att ta sig upp. Mådde som konstigt när jag steg upp. Men tänkte att de blir bättre när jag kommer igång. Men de vart de inte. Huvudet kändes konstigt och ögonen kändes varma. Inte så konstigt. När jag kollar febern så hade jag 38.1. Tröck i mig två ipren och klädde på mig och for till miroi. Efter typ en timme var jag ju som en ny människa. Tänk va lite ipren kan göra. Tur de finns värktabletter.
Idag har vi då inte gjort ett skit. Fått våra datorer och fixat korten till dörren så vi tar oss in. Sen har vi int gjort mycket mer. Jag, Jessica och Johanna har mest suttit på facebook hela dagen. Men dagen gick ändå som fort. Men vi har ju suttit och jönsat oss och skrattat mest så de var väl därför. Haha.
Imorgon kommer moa oxå så då lär de ju bli ändå mer svammel.

Jag har världens bästa mamma! Va hade jag tagit mig till utan henne ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0