Hjääälp..

Hur i helvete ska jag få plats med allt ? Jag vet att jag tjatar. Men jag har ingen aning om hur detta ska gå till.
Jag hade ju bara tänkt ta med mig ett par jeans och resten strumpbyxor. Eftersom jag har så pass många långa tunikor jag tänkt ta med. Då sa johan igår att jag måste ta med mig två par. Ifall jag spiller eller liknande på dom jag har på mig. Han är så söt älsklingen min. Hur ska jag klara mig utan denna underbara människa hela helgen ? Vet inte om jag ska gå på johan förslag eller mitt eget. Att bara ta med mig ett par. Hade ju faktiskt tänkt försöka hitta mig nå jeans i sthlm. Hm, tror faktiskt jag gå på mitt eget förslag. Haha. De är fan inte lätt alltid.
Sen har ajg ett till problem. Hur ska jag klippa mig ? Har ju tid imorgon kl 9. Fråga mig inte varför jag har tid så förbannat tidigt. Men hade nån ide där när jag bokade tid. Fast är ju lika bra. Då kommer jag mig upp tidigt. Lär ju ha 100 saker att göra imorgon.

Nu ska jag gå göra nån nytta och inte sitta här och beklaga mig. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0