Eftermiddagslur..

Jag tog mig en liten eftermiddagslur tidigare. Jävligt skönt. Men fick fan lite huvudvärk med de går nog över.
Vette tusan va jag ska hitta på ikväll.. Min pojkvän har lämnat mig för knåd ikväll. Orkade verkligen inte följa med. De är alltid tråkigt där och lär ju knappast vara roligare ikväll. Tror faktiskt jag ska ligga här i min ensamhet och se på idol och äta karra.
Mamma har ju fått för sig att vi ska åka till kalix 07.30 imorgon. Jag är väldigt tveksam eftersom ungarna ska med. Men vi får ju se. Jag kan nog med största säkerhet stiga upp halv åtta imorgon och ändå hinna göra mig klar. Mamma brukar alltid komma på saker i sista sekund som hon måste göra. Typ dammsuga och sånt.. Haha.
Men hon är så söt min mamma. Nåja, nu ska jag se lite tv och sen försöka städa min garderob..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0