Dålig dag..

Idag är en sån här dag då jag egentligen borde ligga i sängen och sova. Jag irriterar mig på minsta lilla sak. Ingenting går som de ska. När jag dessutom städar samtidigt gör mig ju inte direkt gladare. Hatar verkligen att städa. Blir jag någonsin rik så ska jag anlita en städerska så jag slipper göra skiten själv.
Jag vet ju varför jag är så här förbannat irriterad. Ibland önska jag att jag var kille. För dom behöver varken ha mens eller föda barn. Dom går bara omkring där med snoppen mellan benen. Jävla karlar. Nu vart jag irriterad på dom oxå. Stackars johan när han kommer hem!! Haha.
En sak till. Skulle nån komma med en snusdosa nu så skulle jag inte tveka att ta en. Har så förbannat abstinens. Tänk att man efter 5 månader fortfarande kan vara sugen på en snus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0