Kalix..

Idag har jag gjort något som var så jävla obehagligt.
Har varit och gjort en gastroskopi i kalix. Dom går ner med en lång slang/kamera i magen. Fyfan va hemskt. Inte nog med att jag hade kväljningar hela tiden men sen tog de ju ont när han var nere i magen oxå. Hujja, de där kommer jag aldrig mer göra om.
De visade iaf inte så mycket. Att de var irriterat i övergången mellan matstrupen och magsäcken. Vilket vi redan visste. De är ju magkatarr. Men läkaren trodde inte att de var orsaken till mina problem. Så kommer få fara yttligare en gång till kalix och då ska dom undersöka gallan och sånt. Som tur var görs de med ultraljud. För ingen jävel ska ner med nån slang i min mage igen!!
Äh, de blir säkert bra.

Varit sjukskriven från jobbet nu ett bra tag. Har fan inte orkat jobba. Är sjukskriven imorgon oxå eftersom läkaren tyckte att jag behövde vila upp mig. Men är ledig från torsdag till söndag så de blir ju som en liten semester de. På torsdag drar vi förhoppningvis till luleå och shoppar om jag orkar. Men ska vila upp mig nu imorgon så jag orkar på torsdag. Har sett fram emot de så länge nu :)
Nu ska jag gå och lägga mig framför tvn och slå igen ögonen ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0