Trööööööööött..

Gud så jag är trött. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Stigit upp 06.20 idag eftersom jag skulle och ta de förbannade vaccient. Har suttit där sen 07.20 och fick komma in ganska fort. Men kärringen som jag gick till lyckades sticka mig i fel arm. Fast jag sa att jag var högerhänt. Då ska dom ju sticka i vänster men hon stack mig i höger. Vet inte va de var med hon för jag sa då säkert 4 gånger att jag är högerhänt. Kanske mitt eget fel eftersom jag satt där och blundade för att jag inte ville se nålen. Är sjukt nålrädd. Hojja. Nåja, vi får se va som händer. Hoppas jag inte får sån förbannad värk i armen. Skulle inte vara så kul när man ska jobba och allt.
Annars gör jag inte ett skit. Ligger nerbäddad under två filtar och fryser. Jag vet faktiskt inte varför. Konstigt är de iaf.
Ikväll ska jag fara jobba. 4 timmar. Men ringde till svalan tidigare för att höra hur jag jobbat förra månaden och då fick jag även veta att jag ska jobba med Ida a. Blir ju som kul att för en gångs skull jobba med nån yngre :)
Nu ska jag ligga här och tycka synd om mig själv tills jag ska fara jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0