Lördag..

Har precis gjort palt som står på spisen och kokar. Hjärtat sover och har gjort de några timmar nu. Han vart förkyld igår. Trodde faktiskt han skulle klara sig. För jag har ju varit förkyld typ 6 dagar och han har inte fått de förens igår. Jag börjar faktiskt bli bättre nu. Känner mig ännu jävlgit seg i kroppen och fortfarande lite täppt i näsan men annars är de ganska bra. Angående johan och hans förkylining. De tycks allitd vara värre för karlar. Jag har varit igång i princip som vanligt även fast jag haft feber och varit dålig. Johan däremot har legat däckad hela dagen.. Haha. Lite små sjukt. Dom är nog känsligare än vi kvinnor. Eller nått. Eller så känner dom efter mer.
Nu ska jag gå och diska undan de jag har grisat ner. Så slipper jag göra de sen när jag har paltkoma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0