Skit tisdag..

Gud jag är så trött. Idag har de varit en fruktansvärt jobbig dag. Har mått dåligt och haft kramp i magen ända sen jag steg upp. De är så fruktansvärt jobbigt. Är knappt så jag klarar av att stå upp när de blir som jobbigast. På fredag ska jag iaf till läkaren och då måst jag få nå starkare tabletter eller nå. Orkar inte ha de så här.
Har iaf jobbat ikväll. Skulle egentligen bara varit till åtta men då frågade jonas om jag kunde jobba för han. Hade verkligen ingen lust eller ork men kan ju fan inte säga nej. Så har varit till nio ikväll. Nu ska jag gå och lägga mig och invänta johan som inte har kommit ännu. Men jag lär nog sussa när han kommer. Men imorgon har han ju semester. De är han välförtjänt min lilla älskling :)

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0