Så är de säkert..

Planen idag var att dricka. Men kände redan efter första cidern att de inte skulle gå. Farbror doktorn hade rätt. Man ska inte dricka när man har magkatarr. Fan så ont jag fick. Nåja, de var lika bra. Jag slipper då vara bakis imorgon.
Johan och gänget drog nyss. Eller för ett tag sen. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Men de löser sig säkert. Känner jag johan rätt så kommer han nog inte hem på ett tag. Men jag klarar mig bra här jag. :)
Har fått höra lite roliga grejer ikväll. Haha. Endel är ju så förbannat korkade. Tur att man slipper ha med dom att göra. Jisses säger jag bara.

Måste ju meddela att de är skönt att vara ledig. Vaknade på morgon och fick för mig att jag skull upp och jobba. Legade vaken ett tag och hade ångest. Tills jag kom på att jag är ledig. Var så jävla skönt att somna om och vakna kl 11. :)
En annan sak som oxå är ganska rolig är att jag har fruktansvärd absitens efter snus. Dagen idag har bestått av att grina och vara arg. Stackars johan. Men idag fick han faktiskt skylla sig själv när jag står och har abstinens så jag skakar och johan kommer med en snus i käften. Efter att ha legat och grina i en halvtimme vart de bättre. Har ju slutat snusa tidigare men har fan aldrig haft sån här abstinens. De är helt sjukt. Sen har jag så förbannat skumma drömmar på nätterna oxå. Helt sjukt att man kan få så enbart av att sluta snusa.. Ska fan inte börja igen heller. Måste försöka hålla mig. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0