Fredag..

Gud jag är så trött på dessa surkärringar. Är så jävla tråkigt när de ska vara så där. När jag sen inte vet vad jag gjort heller..
Den här veckan har varit fruktansvärt tung att jobba. Fan så less jag är. Sen när folk inte verkar förstå att man verkligen mår dåligt blir de inte mycket bättre. Dom skulle prova på att ha magkatarr. Att konstant ha ont i mage och må illa. De är verkligen bland de värsta jag varit med om i sjukdoms väg. Är så frustrerande när de inte går över heller.
Varit till en annan läkare idag. Återigen kände hon direkt att de var magkatarr. Men hon sa att jag behöver behandlas yttligare än månad. Läkaren jag var till först sa att de skulle gå över efter fyra dagar. Lite små sjukt är de.
Nu har iaf alla pengar farit som jag sparat till marknaden. 150 kostade de att gå till läkaren och tabletterna kostade 360 kr. Känns ut små tråkigt eftersom jag verkligen sparat dom där pengarna för att för en gångs skull ha mer än en 100 att leva på under marknaden. Men men. Inte mycket att göra åt. Hjälper dom så är de fan värt de. Längtar efter att bli som en vanlig människa. Har fan inte varit de på över 3 veckor nu.
Nu är de nog gnällt. Jag ska gå och duscha och sen lägga mig i sängen och somna till tvn.


Kommentarer
Postat av: S och A

Nu kanske allt känns lite tungt, men vi har ju en överraskning till dig, en ledtråd; Humlor och kakor... Nästa lördag får du veta....

2009-07-11 @ 19:20:20
Postat av: S och A

Nu är det bara 2 dagar kvar....

2009-07-16 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0